Konkurs Wirtualnego Muzeum Gazownictwa

Weź udział w konkursie:)

Zmiana ludzkich nawyków to nie lada wyzwanie, zwłaszcza w zakresie nowych, często rewolucyjnych technologii. Pomocą dla twórców i producentów staje się najczęściej reklama. Podobnie było w przypadku promocji oświetlenia i sprzętów na gaz w XIX i XX wieku. Korzyści płynące z gazu prezentowano w formie anegdot, rymowanek, ale i twardych danych. Wszystko po to, aby przekonać użytkowników, że nowe, gazowe paliwo było bezpieczne, a oświetlenie czy urządzenia – wyjątkowo ułatwiały codzienne życie, tak jak prezentuje to powyższa reklama.

Czy łatwo stworzyć hasło reklamowe promujące sprzęty na gaz? Takie jest właśnie zadanie konkursowe.

Zaproponuj krótkie hasło, które mogłoby się z powodzeniem ukazać w polskiej prasie z okresu dwudziestolecia międzywojennego i promowałoby dowolny sprzęt gazowy – np. pierwszą kuchenkę, piecyk łazienkowy, chłodziarkę czy lokówkę.

Odpowiedzi powinny trafić na adres e-mailowy magda@cogito.com.pl.

Redakcja wybierze trzech zwycięzców – autorów najciekawszych odpowiedzi.

Na zgłoszenia czekamy do 28 października.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *