Branding miast i regionów – nowy kierunek na Uniwersytecie Szczecińskim

To studia dla tych, którym nie jest wszystko jedno, jeśli chodzi o ich miasto i region. Dowiesz się, jak ważnie jest dbanie o wizerunek i komunikację w miejscu, w którym żyjesz. Poznasz tajniki prowadzenia brandingu miast i regionów, a więc nauczysz się zasad tworzenia różnych form przedsiębiorczości, w szczególności funkcjonowania rynku usług specjalistycznych związanych z kreowaniem marek lokalnych lub promocją miast i regionów. Dowiesz się też, jak przygotowywać opracowania diagnostyczne i projektowe na potrzeby brandingu, planować i realizować kampanie promocyjne. Na liście wykładanych przedmiotów są m.in.: komunikacja marketingowa miast i regionów, e-marketing miast i regionów, projektowanie marki lokalnej, systemy i techniki informatyczne w gospodarce miejskiej, narzędzia informatyczne w brandingu terytorialnym, finansowanie promocji jednostek samorządu terytorialnego.

Do wyboru są specjalności:

  • kreowania marek lokalnych,
  • promocja miast i regionów.

Zasady rekrutacji: www.kandydaci.usz.edu.pl

fot. garagestock/Shutterstock.com

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *